Als we arriveren zie ik al bekende gezichten, en de deur van het bedrijfspand is al uitnodigend open. We schudden Frank de hand en hangen ons spandoek op aan de schutting en een bord aan de rand van de weg. Vanaf die weg heb je zicht op een klein parkeerterrein. De aanblik stemde me een beetje somber. Vijf AW11-jes op een rij, die langzaam staan te vergaan. Zelfs zonder beter te kijken weet ik al dat het donor auto's zijn. Maar als ze zo staan, in weer en wind, wat haal je er dan nog af dat bruikbaar is? Tip: 4 stuks AW11 druppelvelgen! Ik heb daaraan geen grote schade kunnen ontdekken en met een nieuwe laklaag lijken ze mij weer helemaal top. Dan terug bij het bedrijf. Een blik naar binnen geeft je vrij uitzicht op drie dikke konten. Nee, niks sexistisch hoor, en wel bijzonder. Zomaar even drie SW20 TRD Widebodies. Twee replica's van klanten, eentje van Frank zelf. En da's een originele, nummer 5, en heeft slechts rond de 18.000 km op de klok. Er is veel te koop bij hem, maar die dus niet.
Die ervaring van achter het stuur deel ik wellicht een volgende keer. Het was een geslaagde dag, met een aanzienlijke opkomst.